Maskeradshopping!

Hej, nu är vi hemma från staden!
Vi tänkte bygga lite garderob innan vi ska in till stan igen för att äta middag och gå på teater. Men det var så skönt att sätta sig ner att ta det lugnt att vi inte har tagit tag i byggandet än.

Jag är nöjd med stadenbesöket för jag har fixat leg, det kommer om ca. tre veckor och så har jag handlat lite maskeradprylar. Precis vad jag letade efter! Har bara någon mer grej att kolla.
Vet inte om jag ska lägga upp bilder på det jag köpt eller om jag ska berätta. Eller om det ska vara en hemlis :P Vi ska iaf ha en halloweenmaskerad här nästa lördag med några kompisar. Det blir lite av en avskedsfest också eftersom en kompis ska åka till Australien och stanna där jag vet inte hur länge.
Så det ska bli jättekul!
Men nu ska det byggas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0