Maskeradbilder


Yes, jag var Audrey - en modern sådan. Utan skor, för vi var ju inomhus. :P

Jag stressade hela eftermiddagen med att städa och baka och diska och slänga skräp och göra fint. Stressade upp Albin också, så han slutade tidigare för att hjälpa till. Och så hade jag inte ätit heller.
Dålig stil! Men jag hann duscha och göra mig fin och hälla upp chips och godis i skålar och sånt viktigt. När klockan var halv sju var inga gäster där. Attans! V hade ringt och var på väg, fast hon var lite strandad på Linnéplatsen. E var lite sen, så hon skulle komma vid halv åtta. Så Albin och jag satt och roade oss med att titta på The Mask. Den är så grym, för Jim är med. Ingen annan hade gjort det lika bra.
Vi roade oss med att fota varandra också. :)


Idolbild? :P


Albin var Djävulen. Eller Satan. Eller Fan. Ja, kärt barn har många namn.


Lite läskig var han allt!

Sedan kom V!


Hon var utklädd till en joggare i det svenska klimatet! :)


Vi hade dukat upp väldans!


Victoria var nog ingen bra förebild för joggare där hon åt massa kladdkaka och chips. Men jag tycker om henne ändå :)


Alla åt inte upp allt som fanns, så vi har två oöppnade chipspåsar och godis kvar. Jisses. Jag får INTE gå och smygta!

Efter ett tag ringde E. Hon hade aldrig varit hos oss, så Albin fick gå och möta henne. Jag hoppas inte hon blev rädd där hon väntade i mörkret och så kommer Djävulen med en eldgaffel (plast, visserligen) gående.
Men hon kom hem till oss oskadd iaf! :)


Emelie sminkade till sig lite det sista och blev...


..en leopard! Väldigt söt, Albin ville att hon skulle sitta hos oss jämt så man kunde klappa henne när man ville :)

Vi såg på en F-film (sämre än B-film alltså) som jag var statist i. Den var lite passande för jag var en zombiestatist och vi firade trots allt halloween. Skrämmande dålig alltså ;)
Precis när vi hade sett klart kom Albins kompisar!


Först spelade vi Buzz men sedan blev det Mario Party för hela slanten! Här är hela gänget: Albin (inte min), Chrill, Charbel, Emelie, Victoria och jag. Arash och Albin var också där men syntes inte just här.


Charbel var väldigt fin som Charlie Chaplin, fast han tvättade bort mustaschen en bit in på kvällen. Vad Arash var utklädd till förstod jag inte riktigt, men jag tyckte han liknade någon i Kiss med ögonsminket, som inte syns så bra här.


Älskade denna bilden. :) Alla är redo för en minitävling! Alla vill självklart vinna.

Vi hade jättekul, iaf jag och Albin :) Vi spelade först Buzz i lag. Först vann Albin och Arash men sedan vann Charbel och jag. Yay! Efter det blev det Mario Party men då var jag inte med. Men gav goda råd ändå :P
Vid tolvtiden slank alla iväg för att hinna med en spårvagn så jag hoppas alla kom hem säkert och bra.
Och det var det! :)
Himla rolig kväll, kärlek till alla vänner! Detta vill jag göra om!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, ni verkade ha det väldigt roligt :)

Jag ska se film, äta gott och bara ta det lugnt.

2010-10-31 @ 14:44:07
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Robert

Jao, det är ju klart...

Vet inte, får se vad det blir för film.

2010-10-31 @ 14:47:42
URL: http://www.modestil.se
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Dom är uppe nu :D

2010-10-31 @ 14:52:10
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: nesrin

fina bilder :)!

2010-10-31 @ 18:45:08
URL: http://nesrins.blogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

tack :D

2010-10-31 @ 19:17:45
URL: http://o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0