Lite shopping

Yes, var ju på tjejkväll som Gina Tricot ordnade. Det var inget galet eller vilt, det var inte fullt med tjejer som slet och drog i saker. Vilket var väldigt skönt :)
Jag provade en del, och köpte nästan en skinnkjol (fejkskinn) men istället kom jag hem med en brunbeige kjol och en klänningströja med paljetter.
Jag är dålig på att förklara så som tur var har jag tagit bilder på dem.


Kamelfärgad, kanske? Det känns nästan lite mockaaktigt, fast tunt.


Min blixt är lite dum men det är mycket ljusare färg på paljetterna. Svart, silver och rosaröda paljetter är det på den. Får visa den på någon gång snart.

Varför är jag alltid uppe så sent? Programmet om sekten var intressant men läskigt. Och nu är klockan massor och jag måste göra mig iordning för att sova för jag jobbar imorgon igen.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0