Lite nytt (shopping)

Hej hopp!
Halvroligt avsnitt idag, jobbigt med pendeln på catwalken. Jag hade flippat och ramlat av. :P Stackars tjejen.. Ramlade två ggr! Inte klokt.

Jag har några bilder att visa, en på hur mitt hår blev efter färgningen och på lite nya grejer jag köpt. Imorgon bloggar jag om Danmarksvistelsen och lägger upp bilder (och en video eller två) och kanske några bokrecensioner också, har läst ut några alldeles nyligen.


Ni ser kanske inte skillnaden men det är mer brunt nu. Det var lite ljusare från sommarens sol.


Jag hämtade ju ut ett paket idag och blev lite sur när jag såg att det hade gått sönder och de hade lagat med tejp. Blev rädd att det skulle hänt något med innehållet.


Hål på baksidan också. Men som tur var hade det inte skadat jackan.


Ja, det var den fina jackan!


Försökte få till en någorlunda fin bild men kände mig mest som en jultomte (fråga mig inte varför.)


Jag köpte förresten en fin väska i Danmark!


Den är lila och fin och har hjul så jag kan dra den och den går att expandera. Mycket nöjd!

Nu är jag trött och ska nog göra mig iordning. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0