Köpenhamntips?

Har ni några tips till mig som ska åka dit på fredag morgon?
Vi har egentligen inte planerat något alls, och det kan ju bli lite tråkigt så jag har kikat lite i en guidebok på jobbet idag och hittade några saker jag ville göra.
Se på havfruen, gå på Ströget, kika runt lite i Nyhavn, gå till Den Kongelige Teater och kanske på Tivoli. Det är tydligen öppet. Men är det något som man verkligen inte borde missa får ni gärna tipsa!
Det blir väl lite shopping tror jag, men inte för mycket. Kanske sitta vid något mysigt cafe. Vi får se!
Det enda jag vet är att det kommer bli kul och jag kommer vara supertrött på morgonen.

Jag räknade ut att vi ska åka hemifrån typ halv sju, för vi ska vara på centralen vid sju för tåget går halv åtta och jag vill gärna vara i tid. Så då kommer vi väl gå upp vid halv sex. Eller ja, iaf jag så jag hinner duscha och sminka mig lite så jag slipper se dötrött ut.
Men men. Nu ska jag läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0