Kändisjakten!

Glömde väl berätta att jag har fått hem en ny bok?



Har börjat läsa den, eller ja, har läst halva ungefär och det är rätt intressant. Jag är inte besatt men jag gillar att läsa skvallertidningar. Bara två stycken och de kommer väl någon gång i månaden annars kollar jag inte internetsajter och sånt som andra gör.
Men intressant bok, kommer med en recension när jag läst klart den!

Nu är jag trött och ska nog sova. Ska tvätta vid tio imorgon, så det är väl bra om jag lyckas sova lite.
Förresten blev jag lite besviken på ANTM, att Garbrielle åkte ut och att Angelea får vara kvar. Hon kommer att vara en fruktansvärt jobbig tjej, det märks redan nu. Spelar väl ingen roll om hon råkar ta bra foton, elaka tjejer vinner aldrig. Inte i tävlingen och inte i livet.
Man ska vara snäll mot rätt människor men också människor som inte är rätt, för man vet aldrig när de kan vara rätt. Förstår ni? :P Krångligt jag vet.
Men men. Hoppas ni har haft en mysig måndag och att ni sover gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0