Jobbande

Hej hopp, nu är jag hemma från jobb och har ätit och kollat klart på Top Model!
Jag försökte blogga med mobilen i eftermiddags men det hängde sig och ville inte publicera allt jag hade skrivit. Ibland blir man så sur :P

Jag hade iaf bloggat om att igår var det två månader kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp än. Lite dåligt. Vill nämligen inte panikshoppa i december. Men jag kanske köper något i Rom. Och det är bara 10 dagar tills jag åker! Inte klokt. Har inte planerat vad jag ska ha med mig alls, för jag vet inte vad det är fär väder där. Kallt? Inte jättevarmt iaf, men vill veta om jag behöver raggsockar.

Nu ska jag ladda in lite bilder och lägga upp en dagens snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0