Ingen träning

Det blev ingen träning för mig idag. Jag kom på att jag inte har några gympaskor här. De är hos mamma tror jag, så hon får ta med dem sen. Så jag funderade fram en ny liten träningsplan. Imorgon blir det yoga och på tisdag blir det ett medelpass.
Nu ska jag baka två kladdkakor till ikväll och så ska vi städa lite. Jag har tvättat håret så jag känner mig fräsch!
Har dessutom läst ut Rocky. Yay! :) Bra som alltid, även fast jag tycker de tidigare grejerna är bäst. Jag tror det ofta är så för mig. Om jag hittar ett band som jag gillar och börjar lyssna på, typ Kent, så tycker jag oftast att de tidigare sakerna de gjort är bäst. Även om de nya är bra, så är de gamla bäst.
Jag tror det säger något om mig som person :P Jag gillar inte förändring, inte speciellt mycket iaf. Och det stämmer ju rätt bra. Jag tror jag blir nervös om något förändras i mitt liv.
Inte för jag vill att det ska vara samma varje dag men för stora förändringar känns bara konstigt för mig.

Jaja. Nu är det bakdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0