Huvudvärk

Ingen rolig sovmorgon för mig idag :( Har haft huvudvärk sedan klockan sex och inte kunnat somna om så värst länge. Otroligt jobbigt. Och orkade såklart inte gå och leta fram huvudvärkstablett.
Dessutom är de slut nu, jag tog bara en för det fanns inga fler. Får gå och handla idag. Tror att huvudvärken håller på att försvinna bort nu iaf. Skönt!
Idag blev det plötsligt glasögon-Josie. Brukar ha det på söndagar men kom på att jag ska träna imorgon och då vill man inte ha glasögon som flänger hit och dit.
Kan inte träna förrän onsdag eller torsdag nästa vecka heller, jobbar rätt mycket. Vilket är jättekul! Skönt och kul att jobba mycket.

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite och vänta på att klockan blir tio, för då ska jag tvätta lite.
Kommer in senare med bl.a. en bokrecension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0