Hemlagad pizza

Nu är jag hemkommen ifrån träningen!
Det gick bra, det var roligt men jobbigt. När vi skulle stretcha kände jag att var lite svårt att andas men jag tog inte min i behovs-medicin ändå och nu känns det bra. Har dessutom duschat och hoppat i myskläder så det känns extra bra just nu. Och snart ska vi äta hemlagad pizza, mums!
Köpt pizza är oftast jättegod men egen pizza är nästan snäppet godare, tror jag bestämt :)
Kan ta en bild när pizzan är klar, lägger upp ett inlägg lite senare.

Nu känner jag mig duktig och kan slappa resten av kvällen, tjoho! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:20:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0