Hagmans Konditori

Nu är jag tillbaks efter föreställningen! Jag tyckte det var roligt, jag gillar GAS, de gör alltid skojiga saker. Tyvärr fick jag inga foton på det, eftersom de inte ville att man fotade och varför ska man göra det då?
Men ni kan få lite bilder från andra tillfällen.


Vi har äntligen fixat en ram till min Audrey-affisch! Den är inte helt ny men det gör inget tycker jag.


Så nu finns hon över soffan! Det ser hemtrevligt ut :)


Albin håller på att sätta fast dörren till garderoben. Det blir nog fint!


Idag köpte jag denna för 47 kr, för jag hade ett presentkort på 100 kr. Yay!


Fick en liten present också; ny parfym.

Nu sitter jag inne och kurar för det blåser så fruktansvärt ute. Tycker inte riktigt om att det blåser när man ska sova. Ska snart göra mig iordning, för imorgon är det jobb igen!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0