Goodiebag och shopping

Kan börja med att visa en bild från morgonen:


Imorse, innan jobbet, köpte jag mig en kopp varm choklad. Supergott! Speciellt när regnet vräkte ner utanför butiken, så satt jag och mös med chokladen :)

Efter jobbet kikade jag in hos Bianco och hittade ett par superfina skor som hade 50 % rabatt, klart man slår till! Det var ett tag sedan jag köpte skor, och dessa passade mig verkligen perfekt!


Älskar ju rosetter!


Har dessutom lättare att gå i skor som inte är helt öppna, här har jag rosetter som håller mig kvar :)

När jag kom hem hittade jag en goodiebag som jag hade fått för jag har svarat på lite frågor i en undersökning som Nöjesguiden gjorde för ett tag sedan.


Såhär kom den!


Fick ett parfymprov från Calvin Klein...


Jag vet inte vad detta är för det står på tyska :) Något "refreshment" är det tydligen iaf. Kräm?


Fick en toblerone också! Yay!

Får dessutom kolla på en film gratis på någon hemsida, tror jag. Får se hur det blir.
Idag har underbare Albin pysslat med att fixa ny bloggdesign till mig. Vet inte riktigt hur jag vill ha det, men vi har provat några grejer och det ser fint ut! :)
Inte stilrent eller så, men det är ju inte jag heller :P Jag är pysslig och gillar söta färger och det är det. Får se när det kommer upp.
Snart är det träningsdags och jag är inte alls pepp, för det ösregnar ute. Och blåser också. Och jag måste cykla. Men det är bra för mig! Argh..! Får se hur jag gör. Vill inte frysa ihjäl.

Kommentarer
Postat av: sofia

Nej vilka snygga snkor! super söta

har också fått hem en goodiebag fast med annat innehåll. så kul!

2010-10-27 @ 18:56:51
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0