Glömd mobil

Idag var jag lite stressad innan jag skulle till bussen, det skrev jag ju om. Jag ville hinna ta en dagens och blogga lite men all tid bara försvann och jag hittade inte skorna jag ville ha och tiden sprang iväg, och jag stressade till bussen. Kom på ungefär halvvägs att jag hade glömt mobilen hemma. Suck!
Orkade inte lägga tid på att springa tillbaks och upp för alla trappor och sedan ner igen så jag struntade i den idag. Och det kändes så himla konstigt hela tiden. Jag kunde inte kolla mail, inte sms:a folk, inte kolla klockan. Tomt. :(
I-landsproblem, jag vet. Men man känner sig lite halv.

Nu är jag iaf hemma igen och mobilen har som tur var varit tyst idag. Visserligen väntar jag på ett sms som ska säga att jag kan gå och hämta ett paket, men det ville den tydligen inte. Hoppas jag får sms:et imorgon, annars blir jag lite deppig.
Nu ska vi göra hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0