Fullt upp!

Nu är jag hemkommen och pommes fritesen står i ugnen och snart ska jag börja steka ryggbiffen som jag inhandlade igår. Till det blir det bearnaisesås. Gott!
Har hunnit jobba idag samt planera en liten fest och har ringt och pratat med mormor, farmor och mamma. Det känns himla bra, jag borde ringa dem oftare! Iaf en gång i veckan. Det är härmed min nya veckogrej. Precis som Top Model :) Och fredagsmys!

Jag ska läsa lite bloggar så skriver jag mer senare, antagligen efter maten. Efter åtta då alltså. Have fun until then! :)

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

haha..ja det är en bra sak att lära sina barn!! mode är skoj o de måååste de ju läras i tid!



2010-10-20 @ 20:40:31
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0