Fruits Basket



Igår såg jag första avsnittet av Fruits Basket. Det var så himla längesen jag såg dem,så det var kul att titta igen! Albin ville inte kolla, jag tror inte han gillar anime så mycket :P Eller japanska filmer heller för den delen. Men men, alla kan inte gilla allt man gillar. Vi har ju så mycket annat gemensamt :)

Nu har jag ätit frukost och sitter och småsurfar lite. Om en timme ska jag cykla iväg för att träna lite på Friskis. Det känns bra att träna på förmiddagen, då känner man sig pigg resten av dagen. Try it! :)
Sedan blir det softning på hög nivå.
Jag fotar kanske min nya träningströja innan jag sticker också. Men nu ska jag läsa lite i Chic.

Kommentarer
Postat av: Robert

Antar att du har sett Silver Fang också :)

2010-10-24 @ 10:15:40
URL: http://www.modestil.se
Postat av: Robert

En anime om hundar, björnar... Från 1986. Blev bl.a. dubbad till svenska :P

2010-10-24 @ 14:25:07
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0