Födesledagsfika

Åh, det har varit jätteroligt att ha släkt och vänner här idag! De var bara här under två timmar men det kändes som mycket mer för det var så kul, även fast jag var lite stressad :P
Försökte vara perfekta värdinnan och springa och tina bullar och hitta hallon och blanda saft och allt. Men jag hade söta vänner och söt mamma och söta andra släktingar som hjälpte till. Tur, annars hade jag nog svimmat.
De fick tvinga mig att sitta ner och fika :P
Vi hade köpt tre ciderflaskor men alla ville ha saft och bullar. Det känns kanske bättre så :)
Jag tog kort, lägger upp dem sedan!
Nu ska jag gå och mysa med Albin i soffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0