Favoritjackan!

Äntligen är den min! Snart iaf, det kommer väl ta en vecka eller så för dem att skicka den till mig.
Men snart får jag ha den på mig, och då är det bara att hänga in min vanliga skinnjacka i förmån till denna fina!



Ni kommer kanske inte ihåg, men jag var och jagade denna jackan, men den fanns bara i Large. Men nu finns den i Medium, och jag har beställt den så förhoppningsvis kommer den i nästa vecka!

Nu är jag inte speciellt trött, men måste sova snart för jag ska upp halv åtta imorgon. Börjar vid tio, åker vid nio. Suck. Vi åt iaf jättegod mat och tittade på The Anchorman, som jag inte hade sett innan. Den var jätterolig! Se den :)
Vi hörs tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0