Fabrikör Liljeroos luftskepp



För ett tag sedan läste jag ut denna boken. Jag ville läsa den eftersom många har sagt att den är lik Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Eller ja, de säkger väl att Jonasson har härmat Paasilinna, men men.
Jag gav den en chans men den var så fruktansvärt jobbig att ta sig igenom. Jag tyckte inte att den var speciellt underhållande, utan rätt tråkig. Dessutom var det alltför många personer att hålla reda på. Jag fick kämpa igenom, för att försöka vara intresserad men det gick dåligt. Jag läste iaf klart den, och började mycket hellre på en bok om sekter. Det tyckte jag var mer intressant, och det säger väl en del.
Om inte, så skit i det. :P
Jag förstår inte varför alla verkar tycka att han är så rolig men jag har kanske bara läst fel bok. Fast jag tror det dröjer innan jag ger någon annan av hans böcker en chans. Läser hellre det som jag är säker på att jag gillar.
Om du gillade den, bra för dig! Alla kan ju inte gilla samma.

Kommentarer
Postat av: Robert

Ja det ska helst vara japansk tal med engelsk text enligt mig.

2010-10-24 @ 16:18:28
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0