Elsas värld

Idag hämtade jag ut mitt paket som hade kommit från Bokus.


Denna var i mitt paket!

Jag gillade förra boken, slukade den, så jag hoppas att denna är lika bra. Håller dock på med två stycken böcker redan så jag får nog läsa ut en av dem innan jag börjar på denna. :) Jag har en på sängbordet och en i väskan, så jag kan läsa på bussen och när jag har tråkigt.

Träningen gick bra, jag kom inte ens för sent. Det var inte jättejobbigt, det kändes lite som ett baspass istället för medel. Men men, jag blev trött så det är ju bra. Ikväll blir det middag hos mamma och pappa. Farmor, brorsan, Sara och vovven kommer också, så det blir nog jättemys! :)
Jag har ätit lite panpizza (nostalgitripp!) och tittat på andra avsnittet av säsong 5 av The Hills. Varför fattar inte Heidi att Spencer är ett as och att hon borde dumpa honom för gott?
Jaja. Jag läser ju skvallertidningar så jag vet ju hur de har det nu men man slutar kanske aldrig hoppas på att folk ska göra det förnuftiga? :P
Nu ska jag nog se på lite fler avsnitt av Fruits Basket, orkar nog inte se Mary Poppins idag, det får bli en annan dag.
Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0