Elsas värld - recension



Jag har läst ut den andra boken i serien om Elsa, av Sofi Fahrman. Jag gillade första boken, det är ju chic-lit och den andra går ju i samma fotspår. Visserligen är Elsa lite väl impulsiv och gör väldigt många misstag (vissa går ändå att klara upp) så jag kan inte riktigt förstå mig på henne och relatera.
Dels har hon (tydligen) en fäbless för bad boys, som jag inte heller har. Om man gillar en kille som bara hälften av gångerna svarar på sms, då borde man ju fatta. Speciellt när ens kompisar också säger att han är en skit.
Jag har en fäbelss för snälla pojkar. Och jag har turen att vara ihop och förlovad med världens snällaste.
Men det hände väldigt mycket, och den var tjockare än den förra, så allt är bra. Längtar redan efter del tre ;)
Hade gärna sett att det handlade mer om mode och mindre om sex, men det kan man ju inte bestämma som läsare. Tyvärr. :P
Tips till alla er som gillar mode eller Sofi eller chic-lit. Kanske inte för er under 20 :P
(lite mycket beskrivande sexscener, vill inte att ni ska hamna i dåligt sällskap)
Men, over all, en bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0