Dimmigt

Det är lite soligt men dimmigt ute just nu. Trodde att jag hade fel på ögonen när jag gick upp för någon kvart sedan och det var helt vitt ute. Är jag död?
Nej, men knepigt. Dimmigt och soligt, så kan det vara.


Min fluffboll fick vara med på bild också.


Lite svårt att fota men det är inte helt klar himmel iaf.

Känner mig lite seg, måste vakna till liv innan det är dags att cykla iväg. Har ätit frukost iaf, så jag ska inte få någon kramp här inte! Funderar på att gå och väcka Albin. Eller diska. Då blir han nog glad.
Min GP är inte här :( Är det någon speciell dag idag? De brukar ju komma vid sju med den iaf, nu är klockan halv tio. Skandal!
Jag kommer in senare med inlägg, hoppas ni får en mysig sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0