Candy girl

New Editions gamla låt, som påminner lite om Jackson five men den är bra :)

Nu har vi ätit pasta rouge (spagetti med ketchup) och nu ska vi nog softa lite och kanske spela lite spel. Inget speciellt planerat för ikväll, inget spännande på tv heller. Imorgon jobbar jag till tre och ska nog kika in lite skor på torget innan jag ska träna på kvällen.
Förhoppningsvis får jag med Albin till gymmet också :)

Har hunnit en bra bit i Elsas värld. Det känns lite Bridget Jones och någon Shopaholic-bok av Sophie Kinsella. Men det gör inget, jag gillar att läsa om svenska modebloggar och knasigheter.
Nu ska det nog betalas lite tråkiga räkningar och hyra också :/ Blä.
Vi hörs lite senare, för nu ska jag läsa nya blogginlägg som jag har missat medan jag jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0