Blodigt brev och shopping

När jag skulle sticka hemifrån såg jag att de hade delat ut Frölundatidningen. Och i tidningen låg ett brev som inte var adresserat och inte igenslickat.
Kikade lite snabbt i det och fattade inte vilken sjuk jävel som hade skickat det till mig.
Öppnade brevet och kollade och var först helt kall men sedan log jag lite lätt.
Ganska smart faktiskt. Hade ni blivit rädda om ni hade fått hem ett sånt här brev?


Creepy.


Vampyr-brevskrivare kanske?


Men så var det bara att de ville att jag skulle ge blod! Smart men ändå otäckt :P Och de ska ha skräckfilmsfest men det hoppar jag över. Jag hatar skräckisar, blir livrädd :P


Var ju på Movieline också! Shoppade The Holiday till mamma, Revolutionary Road har jag inte sett men snart så, Anchorman verkar kul och Monthy Python är alltid bra!

Nu ska jag sticka, men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0