Americas Next Top Model 14

Yay, ikväll är det ANTM-dags igen! :)
Jag tycker det är riktigt kul att titta på, och Tyra och Miss Jay är ju alltid så fierce!
Ni får inte missa detta om ni gillar modeller och annat roligt stuff :P Jag spelar in det för säkerhets skull så jag inte missar det. Ikväll ska vi mysa till det med riktig risgrynsgröt med kanel. Mums!
Till lunch idag går jag nog och köper mig två kycklingspett, de är så himla goda som Hemköp har. Kanske en liten brödbit till också.
Nej, nu ska jag snart sticka, ha en fin dag idag!

Kommentarer
Postat av: zaida

miss jay är väl inte med i år?

2010-10-04 @ 10:59:42
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0