Afrikansk kokbok

Förresten glömde jag lägga upp en bild på presenten jag fick av Albin när vi var i Köpenhamn eftersom vi åkte dit för att fira att vi har varit ihop i tre år.


Jag älskar ju hans böcker, så det blir en utmaning att laga något som Mma Ramotswe skulle lagat!


Förresten hittade jag den här lappen på dörren imorse. Söt-bin! Han åkte iväg halv åtta imorse så jag var inte vaken när han åkte, så gulligt att lämna en lapp <3

Nu har jag inte så mycket att pyssla med. Har sett klart fjärde säsongen av The Hills och börjat på femte. Här går det undan!
Funderar också på att skippa träningen idag och träna imorgon istället, och promenera med mamma och Oliver idag istället. Han är nämligen på besök hos henne idag. Men om jag ska träna imorgon behöver jag nog skjuts efter jobbet för träningen börjar kvart i sju eller om det var halv sju och jag slutar klockan sex... Ska ringa mamma och kolla om hon har lust att skjutsa mig imorgon.
Vi får se vad som händer sen då.

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

aww, vad gullig han är!! sånna lappar får en på så bra humör o stärker självkänslan enormt!!

2010-10-19 @ 20:23:49
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0