Vilken färg gör dig glad?

Jag läste Cosmo igår och då hade de en liten notis om vilka färger man mest blir glad av. De hade intervjuat massa folk och frågat dem vilken färg som gör dem gladast och gjort en liten lista i procent.
Ni får den också! :)

  • Grön - 96 %
  • Gul - 94 %
  • Blå - 80 %
  • Orange - 75 %
  • Röd - &4 %
  • Lila - 64 %
  • Vit - 61 %
  • Svart - 19 %
  • Grå - 7 %
Alltså var det 96 % som blev glada av grönt osv.
Jag tror jag blir gladast av rött och lila. Men då ska det vara klarrött och klarlila, inga mörka eller ljusa varianter. :)
Nu är jag gladare btw! :)
Imorgon är jag ledig och jag ska träna på förmiddagen med Albin och efter det får vi se vad som händer. Alternativt tvättning eller tråkig städning. :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jag blir gladast av blått, rosa, gult och rött tror jag.=) Älskar färg! Nej alla kan ju tyvärr inte passa i allt. Ska se om jag orkar testa den se om jag trivs i den. Ja man får tänka positivt. Kan ju hända att det kommer in mer i år med, jag hoppas på det.

2010-11-23 @ 21:41:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDES

Jag tror jag blir gladast av röd eller blå

2010-11-23 @ 22:00:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0