Utgången kräm?

Hej hopp!
Nu är jag hemma från jobbet! Eller ja, jag har varit hemma en timme men ändå. Har suttit i telefon med Damernas Värld. Eller ja, med en representant för dem iaf. Jag hämtade nämligen ut ett paket för jag tänkte prenumerera på den tidningen, tror jag skickade in en talong i somras och nu fick jag presenten. En hudkräm av Ole Henriksen.
Tyvärr hade den gått ut. I juli. Jag blev chockad :P
Så jag ringde dem och ställde dem mot väggen! Fast de var väldigt snälla, även om jag fick vänta i sex minuter. De ska skicka en ny kräm till mig.

Ni vet väl att det är farligt att använda utgångna krämer? Man kan få allergiska utslag eller otäcka sår eller sånt. Det är samma som med hårfärg, man ska aldrig använda något som har gått ut.


Jag hade sett fram emot den men nu får jag vänta mer.. :P


Sorgligt men sant..

Nu ska jag läsa lite bloggar! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- det var ju synd!

2010-11-19 @ 17:17:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Vad tråkigt när något man väntat på visar sig vara gammalt/trasigt eller liknande.=( Nej samma här, förstår inte hur folk som skriver sådant de inte kan stå för tänker... Jag brukar också försöka undvika att stressa, inget kul varken för mig eller de stackare som jobbar i butikerna men i år har det hunnits med att börja tänka på julklappar än. Det ska jag absolut hålla utkik efter, jag brukar också skriva en del recension och boktips så kika gärna efter dem du med.=)

2010-11-19 @ 18:05:19
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0