Top Model

Jag missade förra veckans avsnitt, för då var ju vi på bio och kollade på Scott Pilgrim vs. the world. Tittade idag men kom inte alls på vem som saknades.
Vem åkte ut förra gången? Vet någon?
Jag tycker att det var ett lite småtråkigt program idag. Förstår inte varför kaxiga Alasia inte åkte ut? Hon kan inte mingla med branschfolk, vilket är viktigt om man vill bli en modell och dels är hon bitchig och kan inte kontrollera sitt humör utan skriker varje gång någon provocerar henne det minsta.
Visserligen tyckte jag inte att det var synd att Brenda åkte ut, för jag tycker inte att hon har varit så duktig på plåtningarna.

Anyways...
Idag har de borrat i huset där jag jobbar. De borrade i typ två timmar, sedan var det en liten paus och sedan mer borrning. Golvet darrade lite, typ och det var svårt att höra vad kunderna sa. Jag hoppas verkligen inte att de borrar igen imorgon. De får väl borra på morgonen? :P Störa folk som sover, osv osv..
Har slappat nu på kvällen, och nu funderar jag på att se någon program på någon play-sida. Kanske Tv3. Får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0