Spex!

Imorgon ska vi förresten på ett spex, tjejspexet Vera. Kommer inte ihåg vad spexet heter, men det är ett genrep iaf. Hoppas det är bra! Jag ska gå med mamma och mammas kompis och Albin direkt efter jobbet, så hinner inte göra så mycket mer den dagen. Och på onsdag ska jag nog in till stan efter jobbet (slutar senast fyra) och hämta ut mitt leg som är klart.
Och så kanske Albin och jag äter middag tillsammans och sedan åker jag till mamma och sover där, eftersom vi ska upp så okristligt tidigt.

Jag har synkat lite låtar på min nano, inför resan. Jag tycker det är mysigt att lyssna på musik när man flyger, man får ju göra det nu. Albin kan säkert lägga in någon film åt mig också, han är så snäll!
Nu borde jag verkligen gå och lägga mig, ska ju jobba imorgon!
Update: fortfarande träningsvärk i hela kroppen. Och maten var god!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0