Snöoväder

Nästan alla bloggare har väl skrivit att det snöar, och det gör det här också, så varför ska jag vara sämre? :P Blev lite chockad imorse. Visst, det är november men kylan brukar alltid vänta de senaste åren. Och dessutom har jag varit i ett land där man inte ens behöver jacka på dagen, så jag är lite småchockad.
Men det är mysigt med snö. Om man slipper gå ut :P
Och det måste jag tyvärr göra. Jag ska ju till bussen och jobbet. Har pälsat på mig strumpbyxor under jeansen och långärmad tröja under en långärmad kofta. Hoppas att det räcker så jag slipper frysa ihjäl.
Hittar inte raggsockar, måste köpas!

Nu ska jag gå och krama Albin lite innan jag går. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, jag har läst ordet raggsockor på 6st olika bloggar idag :P

Måste också ha ett par. :)

2010-11-09 @ 17:56:19
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0