Snöigt värre!

Jag är trött, det är för tidigt att gå upp på en lördag! Jag borde ha sovmorgon någon gång iaf :P
Jaja, inget jag kan göra åt det nu ändå. Det snöade lite igår när jag gick och la mig igår och nu är det massa snö på marken. Så det har legat under natten, och kanske kommer det mer?
Det betyder att jag ska pälsa på mig ordentligt idag! Man vill ju inte frysa. Det är nog det värsta jag vet, att frysa. Varm kofta, långärmat under, dubbla strumpor och myshalsduken som är typ två meter lång!


Nytagen bild på parkeringen utanför kontorsfönstret.


Från vardagsrumsfönstret in mot gården.

Jaja, jag tycker det är rätt härligt med snö, om man har rätta kläder vill säga :) Eller sitter inne med en kopp med varm nyponsoppa och tittar ut på snön som faller. :)
Snart är det jobbdags och efter det ska jag hem och mysa med sötnosen. Har inga direkta planer, så vi får se vad som händer.
Have fun today, kids! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Nej frysa vill man inte.=/ Jo det har snöat här med men inte nu och det är plusgrader så återstår att se om, och isåfall hur länge, det ligger kvar. Händer ikväll då?

2010-11-20 @ 12:49:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0