Snöig sovmorgon

Har haft en väldigt lugn morgon, ätit frukost och tittat på TV och myst under min röda filt.
Väldigt skönt. Samtidigt, utomhus, är det fullt med snö och jag tror bestämt det fortfarande snöar. Jag har inte speciell lust att cykla och träna nu. Hade tänkt att träna halv tolv men jag tror jag tar det halv fem istället. Så har jag tid att ta det lite lugnt. :)

Idag får jag slå in julklapparna jag har fixat. Så jag vet vilka jag har kvar att köpa till. Fixa tvättid för imorgon. Imorgon ska jag förresten till Arkaden, som har julshoppingskväll. 20 % på alla butiker eller så. Där kan man säkert hitta någon trevlig julklapp! Antingen till någon i släkten eller till mig själv :)
På fredag är det improkväll och på lördag ska vi på improföreställning på samma ställe. Det kommer bli så kul!!
Men nu ska jag såsa lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0