Shopaholic

Det blir nog inget shopping för mig ikväll, är så osjälvisk och har köpt massa julklappar för pengarna som jag hade kvar. Så nu är jag rätt pank :P Lönen kommer nämligen imorgon, det blev något fel med insättningen fick jag veta nyss. Så det känns lite onödigt att gå och kika på saker som det är rabatt på men som jag inte kan köpa :P
Men men, fick köpt en viktig julklapp. Men så kom jag på att eftersom jag köpte en julklapp fick jag helt plötsligt fyra till att köpa åt. Man kan inte köpa åt en kusin och inte de andra. Det är taskigt. Tur att jag bara har åtta :P Och två av dem behöver jag inte köpa till eftersom vi (tyvärr) inte firar jul med dem. Och tre klappar är redan fixade och fyra kvar då. Hm. Knepigt men sant.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film! Hörs!

Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe jo det förstår jag. Jag har inte börjat köpa julklappar än men ska ta tag i det snart. Vet ungefär vad jag ska köpa i alla fall så det underlättar.

2010-11-25 @ 18:01:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0