Scott Pilgrim

Nu har vi för första gången spelat Scott Pilgrim vs. the worldPS3:an. Himla svårt! Jag får panik och paniktrycker på alla knappar samtidigt och dör och allt :P
Det är kul grej men vi har bara kommit till andra exet och jag tycker redan att det är svårt. Fast vi har visserligen inte lärt oss alla specialknep och sånt än, det kommer väl. Men det är kul, testa det om ni får chansen!



Imorgon ska jag jobba och jag ska upp vid sju för att hinna tvätta håret, så får väl gå och lägga mig snart. Have fun, hoppas ni får sovmorgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Oh kul med spel!=) Ja snällt av dem att skicka ett nytt faktiskt. Jo sant man säljer ju mycket och det är ju bra.

2010-11-19 @ 22:30:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0