Pyntande

Ny pyntas det! Ni får lite bilder från dagen också.


När jag var i Mölndal var det ett långt tåg.


Vi åt inte på en kinaresturang, det var en thai där den skulle legat och vi orkade inte gå runt och leta :P


Tyvärr var det rätt dyrt och inte speciellt gott eller mycket. Trist..


Pyntdags! Jag förbereder mig med en mössa som jag hittade.


Min nya Facebook-bild? :P


Första ljuset är tänt!


Min fina sko som ska hängas i granen.


Den är så fin och så jag! Köpte den i Nya Zeeland.


Nu ska vi fixa ljusen i granen!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad söt du var i mössan och skopyntet var fint.=) Får vi se den färdiga granen sen?

2010-11-28 @ 21:26:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0