Ny vecka

Måndag igen och ny vecka. Har liiite träningsvärk tror jag bestämt och är lite hes och harklig idag. Blä. Tar några esperitox för säkerhets skull.
Albin har gått till jobbet och jag ska stressa iväg snart också.

Middagen igår var mysig men då kom jag på att mamma och pappa åker iväg till Australien imorgon! Det är ju jättesnart och jag kommer sakna dem :( Men de kommer säkert ha det jättekul och de måste ta massa bilder annars blir jag sur :P De kommer hem i december igen, så de ska vara borta i typ tre veckor.
Vill också åka diiit.. :)
Nej, nu måste jag klä på mig varmt och sticka. Ha det fint idag!

Kommentarer
Postat av: Piia

Vistt är den bra :)

Hur är det annars då?

2010-11-15 @ 11:25:44
URL: http://ppiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0