Myskväll

Har inte bloggat på hela dagen känns det som, har inte hunnit alls!
Så fort som jag kom hem började jag fixa med kladdkakan (hann inte imorse) och städade undan lite. Dansade runt i lägenheten till Detektivbyrån och sedan kom våra gäster!
Det har varit en jättekul kväll! Vi åt pizza och drack julmust (det hade Patrick inte smakat, kul!) och pratade massor och spelade spel. Vi spelade Mario PartyWii och Patrick vann. Jaja, vad gör man inte för gästerna.. :P
Jag känner mig lite kass som är så dålig på att prata engelska.
Det blir lite svårt när inte alla pratar engelska för då är det så lätt att bara falla över till svenska när man ska fråga något eller inte vet vad något heter osv.
Men men. Jag försöker lära mig mer! :) Spatula är nya ordet för idag, alltså en slickepott. :)

Vi träffar T och P på fredag igen när det är utgång innan T sticker iväg för ett halvår. De är jättesöta ihop och alldeles nykära, ibland hörde de nog inte vad vi sa :) Sooo cu-hute!
Nu är jag trött och ska nog sova snart. Är ledig imorgon så vi hörs nog då. Bye-e!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag har sett den.

Tycker att Footloose var mer i min smak :P



God natt! kram

2010-11-10 @ 23:56:13
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0