Lite festbilder

Jag tog inte många bilder alls igår, hade för trevligt och var för upptagen med att prata och lyssna så det blev inte så många och faktiskt ingen på mig. Så kan det gå!
Fotar hellre än fotas, tror jag bestämt.
Är hemma från jobbet nu också, ska softa en liten stund och sedan blir det väl till att handla lite mat och fixa ikväll.


Albin och Sissel funderar.


Sissel, Emelie och Emelie var allmänt söta! :) Och dansiga.


Therese och hennes pojkvän hade kul med Toria.


Jag tog en himla fin bild på Therese och hennes pojkvän också. Visst är de söta?


Det blev en konstig bild på Torias australiensare också. Mycket trevlig prick! Och bilden blev inte konstig för jag är kort, utan för att jag sitter ner och han står upp. Ville bara klargöra detta :P

Enjoy!
Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på de sista avsnitten av Fruits Basket!

Kommentarer
Postat av: sissel

ojojoj, vad svettig jag såg ut på bilderna..

2010-11-17 @ 20:29:57
Postat av: Josie

Nejdå, du dansade ju! :)

2010-11-17 @ 23:22:47
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0