Lathet och pyssel

Idag har jag varit otroligt lat med undtag för att vi var ute och gick till torget och skaffade en gran.
Jag har mest suttit framför TV:n och slappat och varit allmänt lat. Det är något jag aldrig är annars, så det har faktiskt kännts riktigt bra! Jag har inte varit jättelat, för jag har pysslat på en julklapp!


Jag älskar att pyssla, det är så kul! Panduro är en väldigt trevlig butik, där skulle jag vilja jobba! :)


Det går framåt, men jag är inte riktigt klar än.

Jag säger inte vem det är, fast jag tror inte hon läser min blogg ändå, så jag är nog safe :) Det är jättekul att göra personliga julklappar, dels är det billigt men dels visar det att man har lagt ner arbete på något och vem ogillar sånt? Är det bara jag som gör julklappar, eller finns det fler av er där ute? :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul med lite pyssel.=)



Sv. Nej det är ju ett helt ok pris, klänningarna är ju lite smådyra. Låter som en härlig ledig idag.

2010-11-17 @ 17:22:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: sissel

en gran? redan? eller är den gjord av plast?

2010-11-17 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0