Julkortsdags?

Gomorron förresten!
Brukar ni skicka julkort? Jag vill skicka för jag tycker det är roligt att få julkort :) Förra året gjorde vi lite speciella kort, Albins idé alltihop. Kan lägga upp en bild senare, för just nu vet jag inte riktigt var korten som vi sparade är.. Men det är iaf dags att sätta igång med årets kort.
Vi hittar ett gammaldags julkort och lägger sedan in våra ansikten på kortet. Lite dåligt förklarat, men ni får se sedan. Albin är väldigt duktig på sånt, och det var många som var glada förra året när de fick våra kort. Farmor sa att hon hade suttit och skrattat i en kvart. :)

Känner mig lite seg idag men piggar upp mig med en kjol och hoppas att det inte blir för kallt. Ska slå till på en varm choklad innan jag börjar jobba också. Myspys! Tror det är lite frost ute men annars lyser solen.
Har gjort ett tidsinställt inlägg, så det kommer senare medan jag jobbar. Hoppas jag iaf :P Annars hörs vi ikväll!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag brukar vara dålig på att skicka julkort faktiskt. Men det är rätt mysigt så kanske ska göra det i år..

2010-11-16 @ 10:09:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0