Julblogg

Fy sjutton vad jobbigt det är att tvätta! Massa kläder att hänga upp och springa ner och fixa med torkskåpet och torktumlaren. Suck. :P

Men det var inte det jag funderade på.
Jag funderar på julblogg. Har haft en en gång tidigare, alltså bara designen, för två år sedan om jag inte minns fel. Förra året hann/orkade vi inte greja om. Jag ska ju fixa om vanliga bloggdesignen har jag tänkt, men funderar på att fixa det efter nyår, så kan jag ha en julblogg istället innan dess!
Har redan massor av idéer, bara kolla med Albin (min designer) att det går att genomföra.
Är det många som har julbloggsdesign eller är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0