Jätterolig kväll!

Vi hade så himla kul ikväll, de är så duktiga!
Oftast brukar det vara rätt korta improvisationer men idag var det tre stycken lite längre :) Publiken får naturligtvis vara med och berätta vad "pjäsen" ska heta.
Det drogs två genrer; Shakespeare och romantisk komedi. Shakespearepjäsen hette Lejontrappan och romantiska komedin hette Trubbel på camping. Sedan var det paus och efter det var det musikal. Den fick heta Fia med knuff och handlade om en turnering med fia med knuff i Moskva. :)  Det var himla roligt, mycket kärlek och bara lite död.
Jag vill nästan gå och se en till föreställning för ingen är sig lik. Det är det som är så himla kul!

Nu är jag hungrig och ska ta mig en tallrik flingor innan jag ska sova. Men vi hörs imorgon, då blir det julpynt för alla hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0