Italiensk tomatsoppa

NU ska jag slå till på en färdigrätt, nu när jag är duschat och färdigtränad!
Det var ett ganska jobbigt pass, eftersom jag inte tränat på ett tag men det var bra för mig.
Nu ska jag äta lite och titta lite på min anime och efter det kanske jag ska städa lite, såg hur dammigt det var i hallen :( Så tråkigt att städa egentligen men det är kul efteråt när allt är fint! :)

Idag är det förresten Fars Dag. Jag tycker det är så kul med folk som skriver ihop det som Farsdag. Alla vet väl vad en fars är? :) En dag med fars alltså. Inte far som i pappa. Jaja, språkpolisen här.
Hoppas ni har en mysig söndag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0