Ikeasug

Nu är Albin med sina föräldrar på Ikea för att köpa lite lådor till garderoben och andra småprylar som är så nödvändiga :) Det kommer bli jättebra, tror jag, med nya garderoberna! Vi har massa plats att lägga saker, vilket vi verkligen behöver. Innan vi köpte dem hade vi mest hänggarderober och det behöver man ju inte alltid till sina tröjor och sånt. Så det kommer blir så fiiint! :)

Nu ska jag faktiskt slå på stort och sätta mig och äta lite cornflakes med laktosfri yoghurt (som smakar sommarbär!) och titta på första Pirates-filmen på bluray som jag lånade av mamma och pappa i söndags. Albin har ingen större lust att se de filmerna igen, så då gör jag det själv :) Orkar nog inte träna idag :( Har fortfarande träningsvärk och tjejen som leder passet idag är lite sadistisk och kräver för mycket av mig :P Har inte tillräckligt med ork än, har ju bara tränat sex ggr. Men jag kämpar på!
Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Pirates filmerna är bra.=)



Ja Coolstuff har mycket skoj. Är riktigt skönt med latadagar ibland, man kan behöva det.

2010-11-17 @ 19:54:20
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDES

Tack så mycket. Jag kommer nog köra utan extensions ett tag framöver nu!



Haft en fin dag?

2010-11-17 @ 21:19:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0