Hemmaman

Just nu står Albin i köket och steker fjärilskotletter (heter det så? Lax är det iaf :P) och potatis. Eftersom jag jobbade idag och han var ledig fick han den fina äran att komma på något gott.
Men jag känner mig fruktansvärt otacksam för jag visade inte upp den gladaste av alla miner när han tog fram fisken. Jag är hellre en köttjej än fisktjej om man säger så...
Så jag skulle inte kunna vara vegeterian och äta fisk, tyvärr. Tycker om fisk när mamma och morfar gör dem, men annars inte. Mest är det nog min rädsla för att sätta fiskben i halsen, även om det aldrig har hänt.
När jag äter fisk skär jag sönder den totalt för att leta om jag hittar några ben. Det får inte finnas ett enda litet ben!

Men jag hoppas det blir gott :) Annars är den enda fisk jag äter här hemma fiskgratäng. Fryst. :P
Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0