Hemma igen!

Nu har jag duschat och tvättat håret och känner mig allmänt fräsch. Fiskgratängen står i ugnen och är klar om en halvtimme eller så. Jobb imorgon och dessutom middag med Toria och hennes bf, mycket trevligt.
Vi ska bjuda aussien (han är från Australien) på julmust innan han sticker tillbaks hem. Sånt har han väl inte provat på? Jaja. Jag tror det blir jättekul, spela spel ska vi också. Och äta lite kladdkaka, som vanligt när jag får besk av min kladdkakeälskande vän :)
Och så är jag ledig på torsdag också, så jag har ingen brådska i säng heller, gött!

På torsdag blir det tvättning och träning. Och då ska jag nog blogga om resan också, promise! Har inte fått några andra bilder än, men de kommer väl.
Förresten hade jag 145 olästa blogginlägg när jag kollade igår. Inte klokt! Men kul :P Nu har jag 30 olästa, så det blir till att läsa dem nu. Bloggar lite senare!

Kommentarer
Postat av: Robert

Okej, man kanske borde komma på något bra skydd för hälen, så att de håller längre? :)

2010-11-09 @ 21:13:53
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0