Harry Potter och Dödsrelikerna del 1



Vi såg ju Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 igår. Jag tycker verkligen inte som GP:s recensent (inte Graffiti) att de försöker mjölka ut så mycket pengar de kan på filmerna. Det är bra att de gör två filmer så de får med alla bra och viktiga detaljer. Jag var lite besviken på femte filmen (Fenixordern) eftersom det var den tjockaste boken men de glömde massor av detaljer, så det är jättebra att de tar sig tid med sista filmerna.
Den var underbart bra, lite mörkare än de tidigare filmerna men det är det ju i boken också, så inget konstigt där.
Jag läste i en intervju med Daniel Radcliffe att han försökte agera på ett annat sätt än vad han gjort i de tidigare filmerna. Vet inte riktigt om jag märkte det men har inget negativt att säga om hans rollprestation, eller om de andras förresten.

Det var dock lite jobbigt i biosalongen. Albin bloggade om det idag, och han ringde också in till P3 och talade ut. :) Har inget att tillägga om det utom att det var lite trist med störningsmomenten. Men så är det väl med bio, tyvärr. :(
Nu ska vi laga mat!

Kommentarer
Postat av: Bionytt.se

Den sista filmen kommer nog bli riktigt bra, it's the end of an era!



Titta på den nya trailern i full HD på http://www.bionytt.se/2011/06/harry-potter-och-dodsrelikerna-del-2-3d/



Tack för att du är så uppdaterad!

2011-06-25 @ 18:48:05
URL: http://bionytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0