Gomorron!

Snöoväder idag igen! På ett sätt känns det rätt mysigt att bara vara inomhus när det är lite snökaos ute. Det är ju inte roligt för dem som måste köra bil eller ut och gå i ovädret.
Men det är mysigt för mig :) Sitter i mina nyinköpta mysbyxor (köptes igår) och ska snart gå och tvätta. Mindre kul men vi har inte tvättat på en vecka så det behövs verkligen.

Jag funderar på att se tredje Pirates-filmen idag annars har jag inte jättemycket för mig. Utom julshoppingen ikväll då. Har inte planerat att köpa något speciellt men man kan alltid ha ögonen öppna för julklappar till folk. Man vet aldrig vad kan man hitta, speciellt när det är 20 % rabatt på allt!
Ni får en dagens sen, när jag har duschat och slängt in en tvätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0