Fredagsmys!

Fredag igen! Härligt. Och jag har varit ledig i två dagar, också väldigt härligt.
Idag är det lite jobb från tre till sex och direkt efter det åker jag in till stan för att gå på Redbergsteaterns Improkväll! Det är alltid jättekul, så jag hoppas att det är kul idag också :)
Albin jobbar också lite, så möts inne i stan.

Imorgon är det förresten en improföreställning vi ska gå på, också hos Redbergsteatern. Oklippt heter föreställningen. En föreställning med olika filmgenrer och publiken får vara med och bestämma som vanligt. Ni borde verkligen kolla in det här. Improkällen idag är gratis men föreställningarna kostar pengar. Vet inte hur mycket men en hundralapp kanske.
Väldigt värt, jag brukar få ont i kinderna och käken för jag har skrattat så mycket :)

Men nu ska jag umgås lite med Albin innan han går till jobbet. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Kul att du gillade idéen med inspiration från provhytten. Tycker du att jag ska göra fler sådana inlägg?

2010-11-26 @ 12:25:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0