Första advent

Pyntar ni nu? Eller har en adventsljusstake?
Jag vill inte pynta utan Albin men jag har satt ihop granen iaf. Även om jag inte har "särat" på alla grenar så den ser lite finare ut. Det kan jag göra sen.


Det kommer nog bli mer juligt när vi klär den. :)


Albin har köpt en stor ljusstake.


Vi tänder ett ljus senare ikväll, och kanske äter en kanelbulle. Har inte hunnit baka lussekatter än :P Men vi har glögg! :)

Jag tror det kommer bli en mysig lägenhet med allt julpynt.
Men jag ska snart iväg och träffa mina kusiner, så vi hörs senare. Ikväll ska Albin och jag äta middag inne i stan, tror jag bestämt. En kinaresturang blir det nog.
Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ser ut att bli mysigt.=) Vi har inte plats för någon gran. Måste köpa en ljusstake iallafall för vi hittar inte igen våra...

2010-11-28 @ 13:46:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0